Today’s Teenagers Tomorrow’s Adults

2017-1-TR01-KA219-046277

Erasmus Plus, Acțiunea Cheie 2,

Parteneriate Strategice între școli, perioada 2017 – 2019

Partneri

1. Kadinhani Zeki Altindag Anadolu Lisesi, Konya, Turcia;

2. I.I.S.S.PERTINI. Campobasso, Italia;

3. Zespol Szkol im. sw. Jana Knatego, Makow Podhalanski, Polonia;

4. 1st Vocational High School of Aridaia, Aridaia, Grecia.

5. Colegiul Tehnic “Toma N. Socolescu”, Ploiesti, Romania.

Proiectul se concentrează pe dezvoltarea abilităților antreprenoriale ale studenților și le oferă oportunități de conectare cu instituții locale / regionale / europene sau cu companii private. Studenții au analizat piața muncii, sporidu-și flexibilitatea și alinindu-se la conceptul de învățare continuă înțelegând ce este flexibilitatea în carieră.

Migration and refugee crisis from the students´ point of view

2017-1-SK01-KA219-035407_6

Erasmus Plus, Acțiunea Cheie 2,

Parteneriate Strategice între școli, perioada 2017 – 2019

Parteneri:

Spojena Skola Kollarova 17, Secovce, Slovacia;

Solski Center Slovenj Gradec, Slovenia

Liceum Ogolnoksztalcace Im Powstancow Wielkopolskich W Srodzie Wielkopolskiej, Polonia

Ies “Johan Carballeira”, Bueu, Spania;

Licei Statali “Francesco Angeloni”, Terni, Italia

Liceul Tehnologic “Toma Socolescu” Ploiești, România

OBIECTIVE

– Elevii vor deveni mai toleranți și mai înțelegători față de oamenii de diferite naționalități;

–  Elevii vor învăța să analizeze și să afle despre situația din țările de origine ale persoanelor care solicită azil în Europa;

– Elevii vor înțeleagă motivele pentru care oamenii migrează;

– Elevii vor învăța cum să combată prejudecățile și xenophobia;

–  Se va creșterea gradului de conștientizare față de problemele sociale, economice și politice din întreaga lume;

– Îmbunătățirea abilităților lingvistice, sociale și de comunicare ale participanților

–  Se va încuraja utilizarea  unor metodele de gândire critică și scriere creativă.

Understanding and Critical Media Literacy

2016-1-EE01-KA201-017314

Erasmus +, Actiunea Cheie 2,  Cooperare pentru inovare și schimb de bune practici,

în perioada 2016 – 2019

Parteneri

Kärdla Ühisgümnaasium, Estonia

Gimnazija A. G. Matosa Djakovo, Croatia

Escuela Profesional La Salle Paterna – Spain

Gymnasio Kalamatas, Grecia

Mozaik Insan Kaynaklari Gelistirme Dernegi, , Samsun, Turcia

Soukrome osmilete gymnazium Dino-High School, s.r.o., Praha, Cehia

Liceul Tehnologic “Toma Socolescu” Ploiești, România

Proiectul a  dezvolat cunoștințe, valori studenților, o serie de abilități de gândire critică, comunicare și managementul informațiilor.

De asemenea, elevii au învățat:

• să realizezi că o problemă poate fi văzută din diferite puncte de vedere;

• să analizeze informațiile;

• să distingă adevărul de minciună și manipulare în media;

• să-și lărgească orizonturile legate de media,

• să poată transmite colegilor lor noi competențe,

• să fie mai încrezător în situațiile de zi cu zi.

Proiectul a oferit cadrelor didactice instrumentele de prevenire și protecție a adolescenților împotriva impactului negativ al mass-media.

UnESCo-Untold Experiences Stories of a Country

2018-1-PL01-KA229-051224_5

Erasmus Plus, Acțiunea Cheie 2,

Parteneriate Strategice între școli, perioada 2018 – 2020

Parteneri

  1. Zespol Szkol Ogolnoksztalcacych w Jozefowie nad Wisla, Poland
  2. IISS Calleri, Italy
  3. IES Pabo Ruiz Picasso, Spain
  4. Agrupamento de Escolas de Paço de Arcos, Portugal
  5. Profesionalna gimnazia „Ivan Hadzhienov”, Bulgaria
  6. Liceul Tehnologic “Toma. Socolescu” Ploiesti

Principalul obiectiv al acestui proiect este promovarea și cunoașterea culturală prin acțiuni educative care vor avea un impact concret în transmiterea conceptului de conservare și protecție legate de valorile exprimate de obiectivele UNESCO.

Scopul acestui proiect este sa îi ajutăm pe elevi să cunoască, să împărtășească și să promoveze valorile și obiectivele UNESCO.